✿نور حنيس ✿
About ENTRY LINKS FACEBOOK TWITTER ASK.FM
hari ni adalah lebih baik drpd kelmarin dan esok adalah lbih baik drpd hari ini
Sunday, January 6, 2013 • 2:24 AM • 0 comments


Assalammualaikum

dan selamat sejahtera ,cehwahh dh mcm ckgu huhu. korang nmpak tak aku punya title dkat atas "hari ini adalah lebih baik drpd kelmarin dan esok adalah lbih drpd hari ini " tak faham buat-buat faham la naih hehe.. tengok aku punya ayat canteekk punya,mesti la cantekk yang tu ialah slogan sekolah ..aku dapat dari perhimpunan pagi tadi.pengetua yang cakap..

     Apa-apa pown korang perasan tak aku punya blogskin dh lain kan..? kalau tak perasan sudah :p cantik tak bagi korang ?? aku just buat yang biasa2 aje .. tu pown belum siap sepenuhnya lagi. tapi sekarang ni takleh nk tumpu sangat dengan menatang ni, sebab tahun ni aku PMR :O woo! haha. Dan blog aku bukan la secantik molek macam blog korang kan ..huhu

     By the way aku nak cakap bila sekolah pagi ni ada cikgu garang, ada yg baik dan ada borink ..haha dah2 taknak cakap pasal tu dah, nak cakap pasal hal lain pulak.Haa niy aku nak cecita dekat korang sikit kalau tak dengar tutup telinga tutup mata ..huhu hari tu kan aku ada la bukak Facebook lepas tu ada naik mesej dekat box then aku pun baca la.. Tetiba dia tulis dekat situ yang di ada bukak kedai jual CD korea, dia saja nak mai promote la tu.huhu..lepas tu aku baca2 pown bila nampak ja tulisan KOREA tu terus obses, haha gila. Then aku pown bukak la kedai yang dia bagi page dekat aku tu.. tetiba aku ternampak CD Running man..apa lagi kegilaan melanda la ..lepas tuaku pown Pm la dia, nak macam mana macam ni macam tu ??
dan dia pown bagitau macam mana macam ni macam tu..haha aku pown terus bank in duit..serius aku cakap CD dia murah murah belaka .. sebab tu la aku suka, macam macam ada Variety show pown ada..Then dalam masa 6-7 hari jugak la nak sampai benda tu.Aku ingatkan tak sampai dah ..Rupa rupanya dia pakai pos Express patutla lambat macam siput ..Bila dah sampai tu aku pown excited nak tengok.. bila dh tengok tu abang aku marah aku tengok CD dalam bilik dia ..kedekut betul !..takdan nak marah2 bila dia tengok Kwang soo terus gelak ..mai dduk tepi aku terus,tadi marah sangat ni dia pulak yang menyibuk. Tak malu betul -,-  huhu




PASTFUTURE
:: SWEET OWNER ::


HAI jelly when look my profile?? you can have it too.....



:: MY SWEETHEART ::



:: LEAVE YOUR WORDS ::


:: CREDITS TO ::

Made by Yaya
Help|picture|cursor by HAAANIS'
Best View : Google Chrome

:: PAST STORY ::