✿نور حنيس ✿
About ENTRY LINKS FACEBOOK TWITTER ASK.FM
Salam bersua :)
Thursday, March 7, 2013 • 1:22 AM • 0 comments




Assalammualaikum
hye uolls lmanya x bersua dgan korang .. huhu dh lma kan aku x update storymory dkat korang maklumla , sejak akhir2 niy jd sibuk ckit .. dgan nk pindah rumah, dengan nk exam,dgn nk kemas rumah .. smpai xdan la nk jenguk blog niy .. sakit ke ? sihat ke ?haha.. lgipun sbab aku boleh update blog ni pown sbb exam dh abis , 4 hari je exam .. tu pun dh pecah kepala nk ingat ..

   By the way korang mcam mna ?sihat ke ? klau sihat tu alhammdullilah.. klaw yg x sihat tu bnyak2 la berdoa kpd Allah s.w.t supaya cepat sembuh.. Aminn..  ckap pasal exam tdi.. skrang tnggal berapa bulan ja lgi dh nk PMR. blan 8 percubaan PMR, blan 10 dh PMR.. mak oiyy takut nya.. minta2 la aku tidak tergolong dalam org2 yg gagal .. Aminn..

   Firstly waktu dh msuk thun bru (2013) pnya la berazam ktanya aku dh xnak tgk dh cita2 korea niy .. tp duk tgk jgak.. tmbah cerita I MISS YOU lg aku xthan dgnnya ada Parek Yoo Chun lg aku nk tgk .. tp ckap psal artis korea niy .. Yoo Seung Ho pon hansomee jgak hikhik..

   yang tu ja kot yang aku nk cerita dkat korang .. maafla klau2 story aku ni x best huhu. sbab aku dh xtaw nk cerita apa lgi dkat korang .. buntu sihh ..haha.. Anyway jgan lupa doakan aku PMR kelak ok ..thanks uolls.. byess :)




PASTFUTURE
:: SWEET OWNER ::


HAI jelly when look my profile?? you can have it too.....



:: MY SWEETHEART ::



:: LEAVE YOUR WORDS ::


:: CREDITS TO ::

Made by Yaya
Help|picture|cursor by HAAANIS'
Best View : Google Chrome

:: PAST STORY ::